Recenze
Imperial Armour : The Doom of Mymeara – Magie eldařích korzárů
13.1.2016Některé věci unikají na internet téměř okamžitě, takže je možné, že pro některé naše čtenáře budou následující řádky dobře známé, každopdáně, pusťme se do toho. Eldaří Korzáři z knihy Imperial Armour: The Doom of Mymeara jsou ještě rychlejší, ještě nepolapitelnější a ještě nepříjemnější než jejich bratránci z kodexu Craftworld: Eldar.
K tomu jim v nemalé míře pomáhá nová psykerská disciplína – Aethermancy. Jedná se o manipulaci s Webwayem a jeho portály, které korzáry staví do veselé role „Hop sem, hop tam.“ Velice zajímavá a unikátní je zde možnost posílat své či nepřátelské jednotky ze stolu do Ongoing Reserves,nebo možnost napadnout modely po pseudo-deepstriku.
Jenže vše má svoji cenu a Korzáři nejsou zrovna dobří psykeři a jak víme, jejich manipulace s Warpem přitahuje velmi nežádoucí pozornost Slaaneshe. Mají tedy následující tabulku pro Perils of the Warp :
- 1 Devoured: The psykers switches sides as his soul is torn out and replaced with a Slaaneshi daemon. They get all the rules associated with Daemon of Slaanesh and are now under the control of your opponent. Sucks to be you.
- 2-3 Soul Wracked: your psyker and his unit are pinned, and your opponent may choose to change the target of the power that was cast.
- 4-5 Warp Terrors: The unit and all Corsairs within 12″ must take a Morale check on the worst two dice of 3d6 or start falling back, and considering how Corsairs don’t like regroup tests this can absolutely cripple your army.
- 6 The Eye of She-Who-Thirsts: Nothing happens straight away, but for the rest of the game your psykers now perils on any double.
Ino, kdo s čím schází…
Zdroj : Bols, 4dChan
Komentáře