Reporty
Katcher jede na ETC, den 2.
30.8.2018Den druhý
Slovinsko
Po německém blitzu dostáváme Slovince. Podle výsledků se drží na spodku tabulky a podle listů to vypadá na docela easy job. Je nám řečeno, že pokud nedáme Slovinsko, tak by jsme měli dát modely do důchodu. Inu, tohle drobné rýpnutí uznáváme.
V rámci párování dostávám jejich kapitána, který má Tau (Ta korba s kšiltovkou).
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ TEAM: SLOVENIA
+ PLAYER TOURNEYKEEPER PROFILE: Dejan Filipovic, 5338
+ ARMY FACTION: T’au Empire
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Battalion Detachment == T’au Empire [70 Power Points] [1325points] +5CP T’au Empire Sept Choice: T’au Sept
HQ1: Cadre Fireblade (39), Markerlight (3), Pulse Rifle (0) WARLORD �Through Unity, Devastation� – [2 PL], [42pts]
HQ2: Commander in XV86 Coldstar Battlesuit (90): 3x Fusion blaster(63) , Shield generator (8) – [8 PL, 161pts]
TR1: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
TR2: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
TR3: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
EL1: XV104 Riptide Battlesuit(185), Heavy Burst Cannon (35), 2x Smart Missile System (30), Advanced Targeting System (18),
Velocity Tracker (10) – [14 PL, 278pts]
EL2: XV104 Riptide Battlesuit(185), Heavy Burst Cannon (35), 2x Smart Missile System (30), Advanced Targeting System (18),
Velocity Tracker (10) – [14 PL, 278pts]
EL3: XV104 Riptide Battlesuit(185), Ion Accelerator (65), 2x Plasma Rifle (22), Velocity Tracker (10) – [14 PL, 282pts]
FA1: 6 Tactical Drones (60): 6x MV4 Shield Drone (60) – [4 PL, 60pts]
FA2: 6 Tactical Drones (60): 6x MV4 Shield Drone (60) – [4 PL, 60pts]
FA3: 5 Tactical Drones (50): 5x MV4 Shield Drone (50) – [4 PL, 50pts]
== Battalion Detachment == TAU Empire [T�au sept] [16 Power Points] [317pts] +5CP
T’au Empire Sept Choice: T’au Sept
HQ1: Cadre Fireblade (39), Markerlight (3), Pulse Rifle (0), Free relic – Puretide engram neurochip – [2 PL], [42pts]
HQ2: Commander in XV86 Coldstar Battlesuit (90): 3x Fusion blaster(63) , Shield generator (8), Vectored Manouvering Thrusters
(0) – [8 PL, 161pts]
TR1: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
TR2: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
TR3: 4x Strike Team(28), Fire Warrior Shas’ui(7): Markerlight(3), Pulse rifle (0), 4x Fire Warrior w/ Pulse Rifle – [2 PL, 38pts]
== Vanguard Detachment == TAU Empire [Sa�cea sept] [20 Power Points], [355pts] +1CP
T’au Empire Sept Choice: Sa’cea Sept
HQ1: Commander in XV86 Coldstar Battlesuit (90), High-Output burst cannon (20), Missile pod (24), Velocity Tracker (2) – [8 PL,
136pts]
EL1: Firesight Marksman(21), Markerlight (3), Pulse Pistol (1) – [1 PL, 25pts]
EL2: Firesight Marksman(21), Markerlight (3), Pulse Pistol (1) – [1 PL, 25pts]
EL3: XV95 Ghostkeel Battlesuit (82), Fusion collider (35), 2x Burst cannon (16), 2x MV5 Stealth Drone(20), Shield generator (8),
Velocity Tracker (10) – [10 PL, 171pts]+
Objective #1: Eternal War: Scorched Earth (Marker 1-6)
Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation (3 cards per turn scoring cap)
Deployment: Dawn of War
Je to trošku nudné. Dawn of War a k tomu mirror match s Tau, protivník má o Ion Riptide navíc, trošku jinak poskládané. Dáme objectivy tak, že ani jeden není v deployi, což trošku zjednodušuje celej Eternal War. Dejan si vybírá stranu, kde je LoS blok a jdeme umísťovat Tau. Nakonec já se umístím tak, aby po pohybu moje 2 Riptide viděli na jednu jeho a jeho zbývající dvě viděli prd. Dejan sice hází hod o začátek, ale zkušeně seizuju a začínám. Bohužel, tyhle mirrory -a ještě s touhle zcela default misí – jsou hodně o tom, kdo začne a o tom, jak se podaří nakriplit soupeřu armádu alfa strikem. Hlásím Mont´ka strikeo, pohnu se a odmáznu mu FW wrap, který byl, nakriplím sondy, jednu Riptide a nalezu si blobem FW na střed, odkud určuji tempo hry. V finále to byla trošku „plzeňská vykosťovačka“, kde já mám ale více střelby a větší control a nakonec píšu 20 : 0 pro mě. Na ostatních stolech to vypadá podobně, překvapením je 0 bodů pro Torapa, který dostal naloženo od knechtů.
Holandsko
Další kolo fasujeme Holaňdany, kteří to také nemají jednoduché. První hru porazili Severní Irsko, pak dostali strašně přes hubu od Rusů, kteří je poslali dolů, kde potkali Anglii, která je zadupala ještě níž do „pralesní ligy“. Takže prostě bomba.
V rámci párování jako defender vyžírám Knechty. Už jsem říkal, že si asi postavím brzo knechtí armádu?
Knechty hraje Gerard Malipaard, což je pro mě známý obličej – jezdí na Prague Open a naposled smutně koukal, jak kvůli moc terénu mu neprojedou 2 SH tanky po bojišti. Ale co si pamatuju, tak pohoda borec. Gerard hraje jedny z těch zajímavějších knechtů aneb 3 Galanti na drogách (Tuším, že Teryn house), samozřejmě – a co není v listu – je Landstrider pro lepší pohyb a Helverini jsou pod House Raven, takže supermobilní střelecká platforma. To chceš. A pak 4 panáčci za +/- 100 bodů, kteří jsou všichni charakter a screenujou je knechti. Falala.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ TEAM: The Netherlands
+ PLAYER TOURNEYKEEPER PROFILE: Gerard Malipaard, 1369
+ ARMY FACTION: Imperial Knights
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Superheavy Detachment == Imperial Knights +6 CP [1075pts]
LoW 1: Knight Gallant (285), Reaper Chainsword (30), Thunderstrike Gaunlet (35), Heavy Stubber (4) – PL:20 – [354pts]
LoW 2: Knight Gallant (285), Reaper Chainsword (30), Thunderstrike Gaunlet (35), Heavy Stubber (4) – PL:20 – [354pts]
LoW 3: Knight Gallant (285), Reaper Chainsword (30), Thunderstrike Gaunlet (35), Meltagun (17) – PL:20 – [367pts]
CHARACTER
== Superheavy Detachment == Imperial Knights +3 CP [833pts]
LoW 4: Knight Crusader (285), Rapid-fire Battlecannon (100), Avenger Gatling cannon (75), Heavy flamer (17), 2x Heavy Stubber
(8) – PL:25 – [485pts]
CHARACTER, WARLORD, Warlord trait: Iron Bulwark RELIC: Endless Fury
LoW 5: Armiger Helverin (170), 2x Armiger Autocannon (0), Heavy Stubber (4) – PL:9 – [174pts]
LoW 6: Armiger Helverin (170), 2x Armiger Autocannon (0), Heavy Stubber (4) – PL:9 -[174pts]
== Vanguard Detachment == Adaptus Ministorum + 1CP [92pts]
HQ 1: Canoness (45), chainsword (0), Stormbolter (2) – PL:4 -[47pts]
EL 1: Dialogus – PL:1 -[15pts]
EL 2: Dialogus – PL:1 -[15pts]
EL 3: Dialogus – PL:1 -[15pts]
Objective #1: Eternal War: ETC Secure and Control (ALTERED, Marker 1-6)
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse And Capture (3 cards per turn scoring cap)
Deployment: Search And Destroy
…a k tomu killpointy. To je pro mě trošku do kopce, ale co se dá dělat.
Na fotce jde vidět značně defensivní deploy nás obou. Gerard se drží mimo range Riptide. Ono ostatně, jakýže to mají doběh knechti na speedu? 12+2(Landstrider) + Advance 2D6, vybíráš větší + 2 (Landstrider) + 2D6 charge + 2 Landstrider. Charge po Advancu jde přes Full Tilt stratagem. Takže sumárně to máme 12″ za pohyb, 6″ za Landstridera a k tomu 3D6 s tím, že jedna kostka je často 5-6. To jsme na průměrně 31″ palcích. Suprise, suprise. Na začátku nějak prudím krootama u reliců, ještě mám „lepší“ objectivy – takže cílem je tak nějak přežít, něco naharvit a ideálně přinést nějaké body. Gerard aktivuje knechty, nasype jim koks a kofein a whuáá. Jeden je ve mě, další dva se cpou do proluky mezi hlavním barákem a Los blokem, střelecký knecht a helverini to krejou zezadu. V mém kole střelby rozjedu Tau Dickery Lvl hard.
Stratagem „Ion Grenade“ dá za MW knechtovi, čím splním podmínku pro „Focus Fire“ (+1 na W) a pak jen sniperdropny naloží knechtovi okolo 6 MW + zbytek. Takže ve svém kole dočistím knechta, co do mě vlítl (jo, asi něco zabil, ale to se počítá) a druhého dostanu na pár životů. Gerard ho pak stáhne, pošle tam dalšího a story se opakuje, s tím že mě nakousávají Helverini atd. atd. Hra jako taková se vyvíjí hodně dynamicky, kde na obou stranách docházejí síly a ve finále se na středu o objectivy pere knight, helverin a dvě dialogusky vs riptide, fire warriors a Shadoswunka.. Nebo tak něco. Strašnej masakr. Můj yolomove, kdy bych vylockoval knechta v CC Shadosun dronama (hituješ mě na 6tky, lol, tak si je mlať. Pak si dáš fallback a už mi nenabereš jednotky na objectivu, trololo), protože neumím hodit 5 na charge (s rerollem ofc). Kartičky máme oba, objectivy taky máme oba, jen já holt strašně krvácím na KP, ale o tom to tak nějak je.
Jinak fakt bombová a pecková hra, plná hlášek a srandy. Člověk měl spíš takovej Magor riftí pocit než ETC „tryhard“ feel. A o tom to je. Nesu tedy domů 5 : 15, což je předpokládaný (slušný) výsledek.
Bohužel, 4 x 20:0 na zbytku stolech a malé prohry u ostatních nás drží stále v pralesní lize. Den to byl super, večer jdeme „tmelit kolektiv“ chlastáním místní borovičky…+++WINGMAN INCIDENT EXPUNGED FROM ALL IMPERIAL RECORDS++
Čeká nás pak poslední den, kdy furt je ještě naděje něco trošku slušněji uhrát…
Komentáře